Пошуковий запит: (<.>A=Юрків Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Соціальна педагогіка: теорія та практика : наук.-метод. журн. / Луган. нац. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. – Полтава: Гельветика, 2003. - Виходить щоквартально. - ISSN 1817-3764 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
| Луганський національний університет імені Тараса Шевченка.
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Історичні науки / Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ: Вид-во ЛНУ ім. Тараса Шевченка, 1997. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2227-2844 Додаткові відомості та надходження |
|
3. |
| Луганський національний університет імені Тараса Шевченка.
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки / Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Полтава: Вид. дім "Гельветика", 1997. - Виходить щоквартально. - ISSN 2227-2844 Додаткові відомості та надходження |
|
4. |
Юрків Я. І. Тренінгова програма як локальна технологія вирішення підліткових конфліктів [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(4). - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(4)__23
|
5. |
Юрків Я. І. Умови вирішення конфліктів у підлітковому середовищі соціальним педагогом [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_6 Конфлікти неминучі в усіх сферах суспільного життя, тому винятком не є й підліткове середовище. Підлітковій вік традиційно вважають переходом від дитинства до дорослості. Усе, що стосується розвитку, якісно перебудовується, виникають і формуються нові утворення, що нерідко призводить до виникнення конфліктів з батьками, однолітками, учителями, із самим собою. Для того, щоб сприяти ефективному розв'язанню конфліктних ситуацій в підлітковому середовищі, соціальному педагогові необхідні умови, завдяки яким його діяльність буде більш продуктивною. До загальних умов, які доцільно використовувати соціальному педагогові для розв'язання підліткових конфліктів, слід віднести: формування конфліктологічної компетентності підлітків на основі низки спільно педагогічних принципів та компонентів; участь підлітків у колективних видах діяльності (суспільна корисна діяльність підлітків, участь у волонтерських рухах, спортивна діяльність підлітків, проведення тренінгів у підлітковому середовищі, рольові ігри); організація самовиховання підлітків (аутотренінги, саморегуляція поведінки, самоаналіз, тренінги); взаємозв'язок спільного, диференційного й індивідуального підходів у процесі виховної роботи. Використовуючи зазначені умови, соціальний педагог за певний проміжок часу зможе досягти зниження конфліктності в підлітковому середовищі.
|
6. |
Юрків Я. І. Діяльність соціального педагога з попередження насильства в сім’ї [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_3_7 Розкрито основні напрями діяльності соціального педагога з попоредження насильства в сім'ї: робота з дітьми, робота з сім'ями дітей, робота з педагогічним колективом. Робота соціального педагога з попередження насильства в сім'ї передбачає 3 етапи: діагностичний, корекційно-профілактичний, контрольний. На кожному з етапів застосовують різні форми й методи роботи: тести, анкети, складені для виявлення сімейної ситуації, стилю виховання, рівня розвитку комунікативних здібностей і соціальної впевненості в дітей, виділення фактів і причин насильства, визначення сімей, потенційно схильних до насильства, анкетування дорослих, індивідуальна бесіда з дорослими, з кожною дитиною, спостереження за поведінкою дітей, педагогічна просвіта батьків за допомогою бесід, нарад, консультацій, організація спільної діяльності дітей і батьків, індивідуальна робота з дітьми, робота з неблагополучними сім'ями.
|
7. |
Юрків Я. І. Соціально-правові аспекти захисту дітей від насильства в сім’ї [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_4_13 Наведено визначення поняття "насильство в сім'ї", розкрито види насильств (фізичне, сексуальне, психологічне, економічне). Запропоновано класифікацію насильства над дітьми за кількома ознаками (залежно від стратегії кривдника; за часом; за тривалістю; за місцем знаходження); охарактеризовано типи жорстокого поводження з дітьми в сім'ї (жорстокі фізичні покарання, фізичні знущання, побиття; дитина є свідком знущань над іншими членами сім'ї; сексуальне насильство, інцест; використання привілеї в дорослих; залякування; погрози; використання громадських установ; ізоляція; емоційне насильство; економічне насильство); розкрито види соціальної профілактики (первинна, вторинна, третинна). Проаналізовано соціально-правові аспекти захисту дітей від насильства в сім'ї.
|
8. |
Юрків Я. І. Аналіз соціально-психологічних чинників жорстокого поводження з дітьми у сім’ї та їх профілактика [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 23(1). - С. 162-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_23(1)__21
|
9. |
Бєлецька І. Дозвілля як фактор виховання та розвитку учнівської молоді [Електронний ресурс] / І. Бєлецька, Я. Юрків // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_18
|
10. |
Юрків Я. І. Підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 293-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__37 Розглянуто підготовку майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями, яка спрямована на: врахування змісту професійної діяльності соціального педагога з дітьми з обмеженими можливостями, що знаходить відображення у змісті соціально-педагогічних дисциплін, поєднанні методів навчання; актуалізацію рефлексивної здатності студентів як суб'єктів фахової підготовки; організацію художньо-творчої діяльності студентів.
|
11. |
Юрків Я. І. Проблема сучасного сімейного виховання у педагогічній спадщині А. С. Макаренка [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 7(1). - С. 228-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_7(1)__37
|
12. |
Юрків Я. І. Соціально-педагогічна профілактика конфліктів в учнівському колективі підлітків [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2014. - № 5(1). - С. 138-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2014_5(1)__18
|
13. |
Юрків Я. І. Соціально-педагогічна діяльність з підлітками у мікрорайоні загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 210-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__28 Розглянуто засади організації соціально-педагогічної діяльності соціального педагога з підлітками у мікрорайоні загальноосвітнього навчального закладу.
|
14. |
Юрків Я. Насильство дітей у сім’ї як соціально-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Я. Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_52
|
15. |
Юрків Я. Сутність та зміст соціального феномену "насильство в сім'ї" [Електронний ресурс] / Я. Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_79
|
16. |
Юрків Я. Мультидисциплінарна команда як форма соціально-педагогічної роботи з розумово відсталими дітьми та їхніми сім’ями [Електронний ресурс] / Я. Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_77
|
17. |
Юрків Я. Історико-педагогічний аналіз сімейного насилля над дитиною [Електронний ресурс] / Я. Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 31. - С. 196-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_31_73
|
18. |
Юрків Я. І. Профілактика синдрому "професійного вигорання" у соціальних працівників [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 1(1). - С. 283-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_1(1)__38
|
19. |
Юрків Я. І. Підготовка фахівців соціальної сфери до роботи з дітьми, які зазнали насильства у сім’ї [Електронний ресурс] / Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 7(1). - С. 279-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_7(1)__34
|
20. |
Караман О. Л. Використання платформи Moodle під час організації освітнього процесу зі студентами-військовослужбовцями у ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" [Електронний ресурс] / О. Л. Караман, Я. І. Юрків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 1(1). - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_1(1)__5
|
| |